hejdå skruvlocken

Ännu ett självupptaget inlägg, precis som de flesta andra, så handlar det om mig,
Jag vet inte vad som hände, allt gick så fort, från att ha haft problem med att boka
tid sen typ maj, så hände något i onsdags och idag ringde jag och bokade tid imorgon..
gahh... jag tror faktiskt inte jag klippt mig på typ kanske mer än 1,5 år faktiskt, jag
tycker inte om att göra det, för jag blir sällan nöjd. Men det brukar bli ett måste på
grund av slitet hår, den här gången uppfann jag dock locken och då märktes inte hur
slitet håret var, jag har kunnat lägga klippning åt sidan, men så i onsdags sa Johanna
att hon skulle klippa sig och jag slängde ur mig vad jag sagt nu i över ett halv år, att ja,
jag har ju också tänkt klippa mig, jag frågade vart hon skulle gå, och idag fixade jag en
tid på samma ställe. Därför har jag nu, 23.00 tagit några sista bilder för att föreviga locken...
här kommer några, sen måste jag berätta om min väldigt fina dag och om roliga
saker jag har att se fram emot...








jag gör så att jag skriver om min dag i ett nytt inlägg istället... där kommer en
till lockbild med...

Hörs snart!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: