dagen och saker att se fram emot

Oväntat bra dag. Jag pluggade bara till strax innan 4, så mycket av dagen
som fanns kvar. Jag stack ut på en joggingtur, sjukt skönt, när jag kom hem
igen åt jag en banan, sen promenerade jag upp och mötte kakan, mycket
skratt, vi gick hem och åt morotssoppa som jag lagade igår, starkt kryddad,
jag vet inte varför jag gör det, ibland bara låtsas jag att jag kan freestyla
med kryddningen, fast jag inte har en aning.
Sen var jag på Prickprick (ni vet ståuppklubben, länge sen sist) med Erika,
bäst för kvällen var Anders, ni vet han i "Anders och Måns" kuul.
Det ösregnade när vi kom ut, men desto mysigare att komma hem,
åt lite fil, och nu ska jag kolla på julkalendern, ligger i sängen, skönt.

Se mer om bilden i inlägget innan detta.


Saker att se fram emot:
1. middag imorgon med Österlenpakten!
2. jag och Erika har köpt biljetter till Lucia i domkyrkan!
3. teater på onsdag

längre fram kommer också julbak med kakan...
så olika det kan vara. dagen började med opepp inför vad jag studerar,
jag tänker att jag inte kommer bli en bra jurist, och det känns som att jag
lurat till mig mina betyg och inte minns något av vad jag lärt mig, typ så,
och så blir dagen så bra tillslut, så tänker jag bara, nya tag med plugget imorgon.

bla bla, bla.
Nu dagens julkalenderavsnitt, sen sova, ögonaböj!
Godnatt


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: