mitt hjärta

Jag skulle ha kollat på en amerikansk serie om en jurist, lättsmält, som jag följer på
svtplay,  istället fastnade jag med en dokumentär från Norge det föll ett par tårar på
slutet. Det är ofattbart, jag kan inte sätta ord på allt jag tänker.

Idag har jag haft en fin dag. Jag packade en ryggsäck och gav mig ut ett
par timmar...det var så fritt. Veronika Maggio - Mitt hjärta blöder.

Sex bilder i litet format.

Jag hade Veronika Maggios nya i öronen nästan hela tiden, först tänkte jag att
"nej, det går ju inte, jag måste ju höra naturen" men så tänkte jag en gång till,
visst är naturljuden underbara, men "för vems skull måste jag höra den just nu
om jag vill höra Veronika, för vems skull ska jag strunta i det?" kunde inte komma
på någon så då lyssnade jag, och det var så sjukt gutt, jag gick en hel del off road
längs bäcken, tog mig fram i lite igenvuxen terräng till hennes skiva med det dåliga
namnet "Satan i gatan", men musiken är hur bra som helst. Det kändes overkligt.

På eftermiddagen kollade jag och pappa på lite diabilder innan jag åkte till Bockara.
Där åt jag middag med Emma, Emelie m.fl. Mycket trevlig kväll!

Nu är helgen slut. Nästa vecka är sista planerade jobbveckan. fem arbetspass.
I helgen ska jag till Göteborg på bröllop, söndagskvällen kommer jag hem och då
ska jag åka raka vägen till jobbet, sova jouren där, jobba morgonen efter sedan
är jag ledig. Den veckan blir det Runnö ett par dagar, barnsligt bra!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: