lugn dag

Jag har haft en lugn dag. Promenerat, tvättat, varit på juridicums bibliotek, mest för
att statsbiblioteket hunnit stänga för dagen.


Bland grejer som skulle till second hand när
kaka flyttade hittade jag en hel del som jag
ville ha, till exempel denna tröja (Det är
egentligen en pjamas med söta randiga
byxor till, ska använda den som pjamas
när vintern kommer, men idag fick tröjan
hänga med till bibloteket) och reebokskorna.

På kvällen bakade jag bärpaj och köpte glass,
så var vi några som kollade på film, en inte
jättego thriller. Jag gillar inte sånna, kanske
lite spännande, men den jobbiga känslan
filmen ger gör att jag tänker fortsätta försöka
undvika att se thrillers.

Träningsvärken i benen är på plats.
Nu är det dags att sova.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: