idag och imorgon

Det går att klicka på bilden för att se lite mer hur de ser ut.
Det är de värmepåsar jag sytt till Matilda och David. Jag
gjorde färdigt dom i Möckhult idag. Jag gillar kommentarer
på bloggen, fick en tidigare och den handlade om att visa
upp resultatet så självklart gör jag det då! haha...



Idag har jag haft en fin dag. Först lugnt och skönt i Möckhult.
När jag kom till kummelvägen satte jag igång lite i trädgården.

Det är verkligen en bra trädgård att jobba i för det krävs inte mycket för att det
ska märkas skillnad. På kvällen kom Matilda, jag lagade mat.
Imorgon är jag ledig igen, jag tror det blir mer trägård, iallafall på förmiddagen.
Pappa jobbar, så det blir nog jag och Toto eller radion. Om du är i närheten och
vill jobba fysiskt så är du välkommen!
Imorgon ska jag också ringa och boka kajaker till helgen verkar det som... jag
och Emma ska nog hajka lite, så mysigt och härligt att vara ute i det fria.

Natti natti.


Kommentarer
Bea

Weej! Kalasfina. De kan inte annat än blivit nöjda. Visa mer pyssel i bloggen :) Det älskar jag snäppet efter Emmautflykter ;)

2011-08-04, 04:28:48

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: