sms-tema

Smspåminnelse är en bra uppfinning. Trots att vetat det hela sommaren så hade jag
ändå glömt bort min tandläkartid, men idag fick jag en påmminnelse om min tid imorgon
08.40. Borde egentligen sova nu ju men jag fastnade med en spännande dokumentär på
svtplay om hela karusellen Kina/Fanderdun/Kalmar-grejen, så nu har jag en lite klarare
bild av vad som egentligen hände. Kanske ändå värt att sova lite mindre för det.

Idag fick jag sms från en tjej från bibelskolan jag gick. Hon gick bibelåret och jag terminen.
Jag vet inte alls vad som fick henne att smsa. Vi hängde inte mycket där, det blev några sms
idag och jag förstår inte riktigt. Jag trodde hon skulle fråga om något, typ börja plugga i Lund
och behöva tillfälligt boende, men nej. Så fint när människor hör av sig på det där sättet alltså.
Fast jag hade varit lika nöjd även om det funnits en sådan fråga.
Kan dock inte låta bli att konstruera konstiga saker i huvudet, typ som att hon förväxlat mig
med någon annan och liknande, trots att hon skrev "Hej Annika". Jag är bra på sånt.
Men småsaker som att någon hör av sig på det sättet gör mig verkligen glad.
Det betyder nog mer än hon förstår.

Nu ska jag sova.
Godnatt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: