varför vänta?

varför vänta med nyårslöftena till nyårsafton? nä, jag börjar 1 september och
kör fram till nyår, dessutom tänkte jag tjuvstarta lite, börja redan från nu typ.



Idag har jag haft en fin dag i skogen med Matilda, vi letade kantareller, hittade
några stycken och så plockade vi blåbär och lingon. Fik- och badpaus tog vi vid
Skiren. Ikväll gjorde vi lingonsylt och bakade kakor, sen såg vi på en romantisk
amerikansk komedi, jag kan bara sucka och tänka att jag vill vara kär! hah
Robyn - Hang with me



Imorgon åker jag till Runnö, jag blir inte mätt på naturen.



Kommentarer
Bea

Men hallå!? Vilket är nyårslöftet? :P

2011-08-20, 10:49:52
annikasiri

den lilla detaljen att berätta det hade jag tänkt skippa, men det är inget nytänkande där, det handlar om hälsa och motion haha...

2011-08-21, 23:00:40

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: