samma kläder


Det finns inte så mycket att ta kort på här hemma. Annars om du har svårt för posebilder
så ska du nog vara glad att jag skaffat en systemkamera, för den är verkligen inte gjord
för att ta bilder på sig själv med, så det är lite mindre nu än förr iallafall...

Bilden är tagen i morse, jag kan konstatera att jag nu haft samma kläder på mig i över
ett dygn, jag sov i den vita stickade med, skönt hehe.

Idag mår jag bättre, det är tur det, jag blir så ynklig när jag är sjuk, tycker så synd om
mig själv, jag är så sällan sjuk att när jag väl blir det står jag inte ut haha..

Nu håller jag på att gå igenom lite familjefilmer på VHS för jag har kontaktat en firma
som kan göra om till DVD, ska ge en sån film till kaka på hennes födelsedag på söndag.
Kanon!!

Hörs senare, lär blogga mer denna lugna dag.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: