prinsessa på modevisning



Jag har suttit i soffan hela dagen med datorn i knät, på tv:n har familjefilmerna rullat.
Jag fastnade på hemnet.se, oooo, kan inte nån ge mig 1 miljon? jag skulle vilja ha
en 3:a. Trägolv, vita väggar, nyrenoverat kök och bo med 2 vänner, oooo..
Sen kollade jag på distanskurser, många som verkar roliga, men jag kom på efter en stund
att det är bättre jag läser gamla gymnasieböcker och lär mig det jag har glömt, typ väldigt
grundläggande geografi och historia. Jag är pinsamt oallmänbildad. Så det får nog bli höstens
projekt, jämte mitt nya liv med naturen hehe...

Nu ska prinsessan snart gå ut på en promenad med Veronika Maggio i öronen.


Kommentarer
Bea

Fy vad smart grej! Jag skulle verkligen också behöva jobba på min allmänbildning. Men om du bloggar flitigt om det, så tackar brevbärarna hjärtligt för att slippa köra jorden runt med mina gamla böcker! :)

2011-08-10, 06:39:54
annikasiri

vem vet, kanske kunde vara något att blogga om minsann. Men du, du måste ju vara med om en hel del, har inte du någon liten blogg man kan kolla in???

2011-08-10, 14:30:55
Bea

Ja, jag har dig på min bloglovin lista så jag kommer fortsätta läsa dig lika flitigt. :P

Ingen skulle tro att det jag upplever är sant! Det händer en himla massa galet. Det känns lite svårt att skriva om det när jag är mitt i. Så mycket känslor för alla som flyger. Jag har sagt att jag ger ut en bok när jag kommer tillbaka till Sverige. :)

2011-08-13, 12:03:05
annikasiri

haha okej, men då får du säga till när den kommer ut i butik då!

2011-08-14, 20:17:04
Bea

Det lär du märka! Kommer bli en riktig kioskvältare i såna fall :)

2011-08-18, 02:29:38

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: