packat

Nu har jag yrat runt i flera timmar och packat. Jag ligger äntligen i sängen och det
ekar i mitt rum. Jag är uppe i varv, kommer nog ta en stund innan jag kan somna,
så jag tänkte kolla om det finns någon dokumentär eller något annat på svtplay att
varva ner till.

Jag har föresten ett nytt namn på den berömda sökmotorn.. den kan kallas allas vår
internetmormor, det är sorgligt men sant, man behver inte längre fråga den äldre
generationen, det är bara att googla. Det hade så klart varit finare att göra t.ex.
mormors äppelmos men när recepten svävar i luften och bara är en sökning bort
så blir det lätt så att man vänder sig till snabba internetmormor. Kanske förresten
skulle kunna skapas en app som hete iMormor, som var en receptbank. Kreativ såhär
på kvällskvisten.
Fast jag är glad att jag inte har någon såndär iTelefon, har många argument för att vara
det. Ett är att jag gärna inte betalar pengar för att bli osocial eller rädd/uttråkad av några
sekunders tystnad.

Dags att leta sömnmedel på svtplay.
Godnatt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: