min tråkiga dag

Illamåendet höll i sig tills jag spydde, sen kändes det superbra, jag deckade en stund i sängen,
men när jag vaknade var den jobbiga känslan tillbaka. Det kommer kanske märkas på kvällens
inlägg hur roligt jag haft det idag, finns verkligen jätteintressanta saker att berätta:

Dagens mat/näringsintag:

3 skedar gröt, 1 glas saft, 1/2 kopp honungsvatten, 1 glas avslagen cola,
3 cm banan, 20 smulor rostat bröd, 6 st djungelvrål, 4 smuttar vatten.

Sysselsättning:
Jag försökte kolla på film på förmiddagen, men den jag hittade var inte go, någon
barnfilm om en nanny som kunde magi, hon tvingade i dom äcklig bubblande svart
sörja när de försökte lura henne att de var sjuka, det mådde man inte mindre illa av!

Fler saker som jag mått illa av: tanken på att se mer film, tanken på att lyssna på
ljudbok, kylskåpsdoften, fruktfatet, rostat bröd, mosad banan, tanken på att plocka
bort lite saker på golvet, att läsa. Har varit så fruktansvärt uttråkad!! hah

Hängt på badrumströskeln, men inte behövt gå in så mycket faktiskt, och febern har
kommit så nu har kroppen tagit upp kampen här! Heja heja!

Sen vid 15-tiden när jag började sjunka ihop (hade inte druckit eller ätit mer än de där
tre skedarna gröt då) så fixade jag lite tips på vad jag kunde äta och dricka.
Körde skift ett tag, på inrådan skulle ett glas saft ta 1 h för att lura kräkreflexerna,
så jag drack 1 timma sedan sov jag en timma, sedan drack jag igen osv.
När pappa kom hem vid 20-tiden blev det kalas, jag tog på mig hans morgonrock och
gick ner i köket, hade fått ett försenat Grattis-kort på posten och pappa hade handlat cola
och djungelvrål (hade faktist fått tips om salt godis hehe) Så det var rena partyt.
Sen gick jag upp och la mig, roade mig lite med att reflektera mobildisplayen mot
snedväggen, ni vet som man kan göra med en klocka. Det är väl ungefär allt.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: