ledig måndag

Ja livet, livet som ledig känns ganska lätt att bära, men det slår mig att jag inte
skrattar lika mycket i Lund. Det är synd tycker jag, men sant som jag skriver.
Tråk att kaka flyttat alltså, där kom mycket skratt förut.
Jag har hur som helst haft en fin dag. Jag skulle ha träffat Daniella men hon var
tyvärr sjuk, så jag har promenerat, hängt i köket, lunchen blev längre än planerat,
vilket lätt händer nu när plugget inte börjat. När jag ätit klart satt jag nog ytterligare
1 h. Svenska skolan och svensk straffrätt diskuterades och säkert mycket mer som
jag inte kommer på nu.

Ikväll var första bandyträningen för säsongen. Det var riktigt roligt, dels att springa
med klubban efter den lilla plastbollen, men också att det var två internationella studenter
med vilket gjorde att hela träningen kördes på svengelska, härligt!... och när det väl blir
engelska låter det ju så seriöst haha...en annan nyhet var att vi fått en ny assisterande
tränare, med fina meriter, seriös kille, tränat ett elitserien lag ett år, fast visserligen hade
de slagit många rekord typ som mest insläppta mål på en period, och de tog 0 p på hela
säsongen, men han verkar bra och övningar var roliga.

Imorgon ska jag blogga om vad jag har på min badrumsdörr. Vilken cliffhänger va?
hah. Bloggmusiken länkar jag inte till idag, den var väldigt konstig, eller okej,
Agnetha Fältskog, vilka lustiga sånger hon sjunger. Denna spelas just nu:
Agnetha Fältskog - Kanske var min kind lite het.

Aja, ska försöka vända tillbaka dygnet, vore skönt.
Godnatt.


Kommentarer
Tintin

Det känns som du är i närheten när jag läser din blogg, saknar dig!

2011-08-30, 13:13:03
Annika

saknar dig med!!! Kram

2011-08-30, 20:49:22

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: