inget vet hur och när

nej, inte jag heller men några fragment har jag bestämt redan nu,
och det har ni hört förr...
bröllopssång - Tim Christensen - Wonders och wonder LYSSNA!!!
jag vill ha tre barn, om det blir en son ska han heta Bertil.
Jag brukar smaka på lite andra namn med men inte hittat rätt,
jag kan till och med pröva namn på respektive, jag har hittills hittat
en kombo som låter väldigt bra, men mer säger jag inte där.
och idag bestämde jag att jag ska filma mycket och förhoppningsvis
är det så tokigt att det blir en till modevisningsfilm med engagerade
föräldrar...

här kom visst ett inlägg rakt ur min hjärna. välkomna in.


Kommentarer
Bea

Tack! Där var det coosigt!

2011-08-10, 06:43:38
annikasiri

haha

2011-08-10, 14:29:24

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: