fixat

Nu har jag fixat en längre presentation så om man trycker på länken under den
lilla bilden till höger så kommer man till ett inlägg där jag skriver lite mer om vem
jag är som bloggar. Fy vad svårt det är.

Idag när jag vaknade lyste solen. Jag ringde till Matilda, hon lät heeelt nyvaken,
men det var hon inte, hon var sjuk. Hon var iallafall inte så sjuk att hon inte orkade
göra detta:

Vi åkte till Gunnarsö där vi åt varsin god baugette med currykycklingröra som hon gjort,
sedan blev det lite "sjukhäng", vi såg först Bridget Jones 2, sedan råkade vi se 1:an också,
åh det är nog den ända filmen jag önskar det fanns en 3:a av också..hur som helst sen
gjorde vi lite guacamole och så blev det faktiskt en film till, galenskaparnas Monopol med
gucamoledipp och tacoschips. Sen räckte det med "sjukhäng" för mig, själv är jag ju frisk.
Vi sa hejdå, för vi kommer inte hinna ses igen innan jag åker till Lund på fredag, hjääälp!
Jag måste hitta ett lärarjobb åt hennes David i Lund, kommer sakna henne!

Tomas Andersson Wij - Bli min vän




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: