min kusin

hej! Min kusin är nu gift med en engelsman och jag har precis kommit hem efter
en intensiv bröllopshelg i närheten av Göteborg, jag fick köra själv sista biten från
Kalmar. Om drygt en timma ska jag iväg till jobbet för jag ska sova jouren där...



Vigseln var i Fjällbacka en vacker liten by vid havet.



Festen firades på landet i en ladugård utan tak, så vackert, alla gäster satt i två längor
där kossorna stod förut och kvar fanns en mittendel i trä där höet legat, där var nu
en miniscen för tal och en bar. Längst fram satt brudparet och när det sent på kvällen
var dags för tårtan bars ett par bord ut och ett band spelade på den lite upphöjda
scenen som tidigare var hönshusgolv. Jag var kvar ett tag och dansade men oj vad
det var skönt att gå och lägga sig sen efter en lång och vacker dag!!

Innan brunchen i förmiddags hann jag och kakan lägga oss en stund i hängmattan.


Oj, nu hinner jag inte skriva mer, dags att göra sig redo för jobb.
Godnatt sen, finns la på mobilen, men tänk på att jag är på jobbet och
sover och att jag ska vara uppe 06.00 hehe...
nattinatti..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: