drömde

Kan skriva litegrann om vad jag drömde inatt.
Jag drömde om mys, mys som jag såhär i efterhand kan vara lite upprörd över när
jag tänker tillbaka, hur fort det gick, det borde jag aldrig accepterat, men kanske är
det det som visar sig nu. Kanske är det nu jag markerar att det var fel, att jag faktiskt
blev besviken. Det har vi aldrig behövt prata om för det fanns saker före. Men om det
inte hade tagit stopp före så hade det tagit stopp där. Hur som helst i drömmar kan
det vara okej, för där är det bara en dröm. Jag rös till och med.

Jag drömde om ett par baskettjejer från Kristineberg. De var med i en tävling där man
skulle sitta på en flygel och sova och helst ta så lite plats som möjligt. De hade tränat mycket
och lärt sig av en liten kille, ett youtube-fenomen kanske, hur som helst, hur var det nu igen,
han hade som av en slump suttit i skräddarsits på en flygel och somnat, då upptäckte han att
det var ett bra sätt att sova och ta lite plats på en flygel.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: