iväg och se

Kanonkväll.

Vinnarlaget.


Mitt lag vann en gång med, fast vi tog inte ner en enda pinne,
det andra laget klippte kungen.

shit, jag är verkligen inte normal (förstår att inte är ensam, många känner
sig onormala) men det är så skönt när lite onormalhet sipprar ut och man
ändå skrattar och har kul, för att ha kul när man är sig själv är det allra bästa,
helt och hållet.


Henne tycker jag om.

Imorgon börjar trippen, jag ska på min kusins bröllop i Göteborg. Fast imorgon kommer
jag bara till Kalmar, så åker vi tidigt dagen efter med mormor och morfar. Ikväll råkade
det bara bli så att jag planerade att träffa Ida m.fl imorgonkväll i Kalmar på stadens fest,
och vem spelar där? den ständigt återkommande personen här på senaste tiden Veronika
Maggio - Alla mina låtar
. Jag har inte laddat sönder inför det, för jag och konserter är inte
värsta kombon, men kul ändå!

Jag ska försöka hinna blogga imorgon innan jag åker, iallafall skriva någon liten rad!
Sov så gott nu.


Kommentarer
Anonym

Vem gillar inte den tjejen!? :P

2011-08-13, 10:56:17
annikasiri

bra kommentar!

2011-08-14, 20:18:52
bea

Oj! :) den var från mig, som vanligt...:P

2011-08-18, 02:26:37

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: