natti natti

Jag kan inte låta bli att undra vad de två joggande människorna på
trottoaren på andra sidan tänkte om mig när jag joggade förbi ett
träd som blommat ut med vita blommor och flera gånger drog in
luft genom näsan med sådant ljud man kan åstadkomma utan förkylning..
(pröva själv att dra in luft ordentligt och rätt snabbt, det låter)

Det kändes bra att gå in i ett rum med ett ljus tänt, trots att solen lyste ute,
jag njöt av den både före och efter ändå. och det kändes helt okej, nästan
bra och ärligt på något sätt att gå raka vägen till juridicum. Jag stämde
av framför en spegel och konstaterade att ögonen var lite röda, men
jag tror ändå jag log lite mot mig själv. Sedan gick jag upp till andra
våningen och satte mig i tysta läsesalen och läste om banklån och pantavtal.

oj vad klockan är mycket nu (01.32), jag har natthandlat med Johanna så nu
är kylen full igen. verkligen sovdags nu!
så, nattinatti!!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: