tisdagen

Blogginläggslåt Neon Trees - Animal. Det känns som att jag ska ursäkta mig för
att jag gillar ännu en såndär "kommersiellt tillrättalagd låt" Men jag kommer inte
på någon bra ursäkt så det blir inget med det.



Hur som helst, imorse när jag klev ur sängen regnade det,
av sådant väder följer inte peppkänslor naturligt. Det måste
på något sätt hämtas från någon annanstans.
För att kompensera fick det helt enkelt bli ignorerande av regn
och nynnande.. "woh I want some more, woho what are you
waiting for.." det är den raden jag kan..så om och om igen.


Idag blev jag barnsligt glad när Leon frågade om vi skulle tentaplugga när det
är dags. Inombords bubblade det haha. Vi har inte pluggat ihop på jättelänge
och jag har inte vågat fråga. Jag har frågat en gång och då pluggade vi men
sen ville jag inte fråga igen, bla bla bla ja jag tänker kanske för mycket. Hoppas
verkligen inte Leon läser min blogg. Det är bara så jag gillar att plugga med honom,
jag lär mig så mycket.

Oj, jag har ju inte berättat om helgen väl?
Nya upplevelser och många skratt.
Kanske senare, eller imorgon.

Kraam.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: