lite skit under naglarna

för att fortsätta lite på samma tråd om vad jag tänker om framtiden
så.. om jag någonsin blir en person som aldrig har skit under naglarna
ber jag någon av er som läser detta typ hälla en hink med vatten
över mig och väcka mig, för då har något gått fel.
Jag tror dock aldrig det kommer hända, jag bara har det i mig att inte
vara så graciös och prydlig.

idag har jag haft en underbar dag på jobbet, ute i solen!
snart åker jag hem, känns mest som att jag väntar på att tiden ska gå.

Långt bort med pannband,
det känns som sommar nu!

Just det jag tänkte tipsa
om en sida som verkar
väldigt bra.. www.boktipset.se.
Där man man lägga böcker
"på sin bokhylla" och så får man
boktips efter vad man har läst
tidigare, mycket bra sätt att hitta
nya böcker!




Hej hej! 791.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: