jag sökte

vilken fin dag detta varit.
Erik Hassle - Bump in the road

jag har pluggat vilket verkligen ger mig en skön känsla, sedan sökte jag idol
också det var kul. man kan gå dit såhär dagen eter allt ståhej. Fejkjuryn som
man får gå till innan tv-juryn använde ord som "bedårande" och sa "jag skulle
gå på din konsert" men jag var tvungen att sjunga en sång till, något mer röjigt
och det räckte inte till, fast jag tycker mest det var skoj att få lite omdöme precis
som en arbetsintervju är kul! Det vad jag och gitarren och låten ovan!

ikväll kollade jag på film med ett gäng tjejer, the way we were, en gammal film från
70-talet som utspelas på 30-talet, den var häftig just för att den var som den är och
slutade som den slutade, kanske bäst att inte berätta mer.

nu kollar jag på något jag inte tyckte lät så bra först, men kanal 5 har på sin playgrej
ett program där pensionärer hittar på massa konstiga saker med dold kamera,
det är ganska befriande och roligt att se när tabuämnen tas upp...

Godnatt!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: