gött

jag halvsov efter inlägget, huvudet på boken..dagen har gått superfort,
inget speciellt, föreläsning och plugg.

Nu är det äntligen helg och planerna ser ut såhär:
ikväll städa rummet, ingen återvändo, det var alldeles för länge sen,
visst man kan känna att tidpunkten är lite olyckligt vald när man släpar
dammsugaren genom korridoren och möter Frida + kompis med en bricka
med nybakad kladdkaka och glass, fredagskväll, men som sagt ingen återvändo
och jag ska ju roa mig i senare i helgen.

lördag-söndag imorgonkväll åker jag till Malmö och hänger med kakan, och
sover över där, på söndag ska jag följa med på något som heter kontakt-
improvisation, kan nog vara väldigt flummigt, men spännande, berättar sen!
och kvällen ska avslutas med lite dykning.

någongång under helgen ska jag också passa på att ta igen lite missat plugg.
vitlöksmetoden kan ha fungerat, svårt att veta hur det gått annars, men
känns inte som jag har någon feber, bara förkyld nu. fint att få en anledning
att äta såhär mycket vitlök med heh.

Nu tillbaka till städningen.
Det är inget skämt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: