det känns redan

NU
det känns redan bättre. även om många tankar leder till samma stopp.
mer nu än för någon vecka sedan. Men jag måste ha gått.

KVÄLLENS blogginläggslåt: Salem Al Fakir - All Day Love

IGÅR
botaniska trädgården. Först ensam, med filt. sedan en annan, med filt
och stickad kofta under armen som slängs på först ensam. En annan
lägger sig ner vid först ensam.
Några meter bort fanns jag. Tänkte tänk om. men bara i huvudet.
Det är så mycket bättre där. Bättre såhär. Det känns redan bättre.

IDAG
Halva korridoren repade inför Lundaloppet 7 maj.

Någon måste ha nyckel till mitt postfack för tre gånger har jag hittat en
tegelsten där i och två gånger en ängelfigur. Jag har en misstänkt men han nekar.

NU TVÅ
trädgårdsfredag på svtplay (jo det är sant) och igår blev jag medlem i svenska
Naturskyddsföreningen. hjälp? hah

SEN
något som känns sjukt lyxigt när jag väl gör det. plockar upp en roman.

GODNATT


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: