3x4

Mitt munsår är ungefär 3x4 millimeter, ändå känns det som att
det fyller upp hela mitt ansikte och upptar en del tankar. störande.

Idag har jag ringt mamma. Mitt nya, ofta i tankarna, samtalsämne
är vandring, något jag inte gjort men tror att jag älskar, eller det visade
sig att jag har vandrat när jag var 4 år i Björliden vilket är jättehögt upp
i landet, fast jag vet inte hur mycket jag vandrade.
Hur som helst jag har som jag ser det 4 chanser att komma iväg, minst
1 av dom måste ju gå i sommar.


Jotunheimen vore ju helt stört!

Nä nu måste jag sova, har somnat typ 2-3 flera nätter i rad och ändå
vaknat med uppspärrade ögon klockan 7, gissar att vanan snart kommer
ifatt mig och straffar sig, bäst att försöka somna tidigare....


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: