något ni fått på hjärnan

Idag har jag filosoferat lite och kommit fram till att det här med den
höga alkoholkonsumtionen bland juriststudenter - det är bara något alla
fått för sig...
Jag tror att det hade kunnat vara vad som helst, virkning, svampplockning,
film, sushi.. Jag kan bara konstatera att jag hade gillat festerna mycket mer
om allt kretsat kring svampplockning, tänk att disskutera olika smaker, mängder,
minnen, vilken svamp som passar till vad osv. Jag kan bara beklaga att jag är
uppvuxen i ett hem utan alkohol och därför inte alls förstår grejen.
Jag kan bara säga att ikväll ska jag på temasittning nummer 1 och bjuder den
inte på någonting annat än alkohol så kommer jag inte sörja att jag inte har någon
biljett till temasittning nummer 2 på torsdag. Snart ska jag iväg för att träffa min
faddergrupp. Vi ska byta om tillsammans, vi fick temat barnböcker plus skräck
och ska vara utklädda till Dracula på taket, eller nej, när jag frågade någon i gruppen
när vi skulle träffas och byta om så blev jag rättad...  - När vi ska börja supa menar du?

Ett inlägg endast för att hålla mig till vad som skulle vara månadens tema.
Det kommer säkert bli roligt ikväll!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: