jag visste det

ja det gjorde jag, när jag cyklade hem från juridicum med en grå himmel
ovanför, att jag behövde äta. Det var troligtvis hungern som främst bidrog
till mitt lilla down i tankarna på juridik. Det var rätt grått i mitt huvud med.
Jag vill så gärna göra nytta. Det går så långt som att jag tänker på en sten
om x antal år. Jag vill ha uträttat något, förändrat något till det bättre.
Det kanske man kan göra som jurist, men det är också så att det finns
väldigt mycket man kan göra som jurist som inte känns jordnära alls,
vilket är lite läskigt. Men iallafall när jag kom hem värmde jag en matlåda
med korvstroganoff i micron, väääldigt gott. Det klarnade i huvudet och
jag cyklade tillbaka till juridicum vid 5 för att gå på mitt andra Amnestymöte
någonsin. Det finns en juristgrupp som jag funderar på att engagera mig i.

På kvällen tränade jag innebandy, dock bara 30 minuter eftersom herrlaget
skulle spela en match, men vi hann träna frislag och när jag kom hem pluggade
jag vilket känns skönt att ha gjort nu när jag ska lägga mig.

Hoppas din dag har varit bra. Godnatt och kram, Annika.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: