ikväll

kommer ett inlägg. men nu ska jag cykla och träna innebandy. 18.29

22.53 blogginläggslåt Anne Sofie Von Otter - Gurrelieder m.m. Det blir inte
Amnesty i Stockholm till helgen, fick helt enkelt inte tag på någon annan av
de andra "nya"  innan sista anmälningsdagen, så nu blir det Novischfest och
annat roligt till helgen istället.


En av de bästa sakerna med Lund är att det ligger nära Malmö och att det bor
en syster I helgen var jag hos henne och mamma kom hem från Jordanien där
hon varit med IM i ett par veckor. Vi sov i Kakas lägenhet ena natten och andra
på Lunds nation. Jag behöver nog inte säga mer, bilden visar känslan för helgen.

Intressant samtal med en kille i min korridor från Turkiet. Det är spännande att
jämföra länder, religion, kultur m.m. På trevande korthuggen svenska pratade vi
om relationer, samboskap, familjen, hittade likheter och olikheter. Jag försökte
förklara sveriges blockpolitik, men lurigt för den blir ju något vinklad, men det sa
jag också!!

Dags för sängen. Drömma om ängen.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: