glöm inte rösta

rösta hellre blankt än att inte rösta alls, det är viktigt med högt valdeltagande.
förresten funderar jag på att köra ett litet vallöfte (inte som politikernas) utan
snarare som ett nyårslöfte. Det villkoras mot om ett visst parti(ej värt att
nämnas vid namn) kommer in i riksdagen eller inte och det handlar om ifall jag
ska börja engagera mig politiskt eller inte. Men jag har varken bestämt mig för
vilket som ska leda till vilket, eller om jag äns ska köra på det.
Ikväll ska jag hur som helt ha valvaka i min nya korridor, förresten sitter
jag i mitt nya rum nu, fast nej jag har fortfarande inte flyttat in, bara låtsas.
Nu ska jag plugga, ikväll valvak,a som sagt och fruktsallad..
En annan gång får jag berätta om den goa helgen med mamma och kaka.

Kram Annika!!!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: