en mening

Jag hade inte tänkt skriva ikväll. men tänka sig, jag sitter och tänker med en dator
framför mig, du kan tänka dig vilket community jag flummar runt på.. så plötsligt
ploppar en mening upp i hjärnan, bara sådär, och jag kollar upp först google och
sen spotify, här har du meningen: We built this city.

Idag har jag haft en bra dag på många sätt. Bäst var nog hus/bön/hem-gruppen.
Om man nu ska hålla på att värdera vad man gör.

Feting vad gott det luktar med höst, att cykla på kvällarna är nog bland det
goaste som finns, brevid bibliotek och att spela spel...och massa annat.

som ni ser ikväll hade jag inte mycket att säga, mer än den där meningen.
bäst att sluta nu istället. Nattinatti.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: