dagen är måndag

Dagens miss: idag skulle jag köpa en begagnad bok. Vi hade bestämt
tid och plats, ändå så hittade vi inte varandra, vi försökte med en ny
plats, hittade ändå inte varandra, sen försökte vi med åhléns, hittade
inte varandra. Sen kom vi på att vi var i olika städer. Han i Uppsala
jag i Lund.

Dagens dåliga vana: för andra gången borstade jag tänderna samtidigt
som jag duschade, varför det är en dålig vana? för att det är slöseri på
vatten, attans att det ska vara så skönt med varmt vatten.

Dagens bloggerkännande:
Jag hade bara hjälmen på mig
på hemvägen. Men ett steg
mot bättre karaktär.

Dagens skönaste grej:
iiiinnebaaandyyyh!

Dagens telefonsamtal:
Efter duschen och tand-
borstningen såg jag att
jocke-lång hade ringt..
på torsdag ska jag få
känna på att spela i
band igen, kul att få
känna på känslan.

Dagens bild: ja du
ser rätt, leendet är
lite påklistrat.

Dagens blogginläggslåt: hittade nu bara Final fantasy - this is the dream.

Dagens dag: Måndag.

Godnatt, nu ropar böckerna, snart ringer flett, sen ska jag sova gott tänkte jag.
Hej puss.


Kommentarer
cookie

diggar lund-uppsala-missen!

2010-09-10, 01:29:24

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: