varför så?

Varför så rapportlöst från tentaveckan?
Därför att jag som jag anade slagit rekord i minstaplugg-vecka
hittills av alla veckor för mig på juristprogrammet.

Nu är det morgon, det jag i natt önskade var en dröm var inte det
och det som gärna hade kunnat få vara verklighet eller kanske iallafall
var inte det.

Något helt annat är att pappa är här och det är roligt. Ikväll kommer
syrran också så då ska vi gå på konsert.

Saker jag gjort istället för att
plugga..Här om dagen också
jag,Linnea och Mr Coach för
att kolla in två lag från vår serie
i Staffanstorp, nördbevakning.
Sedan har jag städat, sånt
är alltid roligt när man
egentligen borde plugga,
jag har tvättat, handlat,
bakat.

Nu är det frukostdags, sedan biblioteket en sväng innan det smäller.
Ha en fin dag!
Godmorgon 07.39


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: