folk säger att jag är huslig

jagjagjag De säger att jag är huslig, vilket
är väldigt roligt, en typisk ny-i-
stan-grej. Jag kan inte minnas
någongång att jag klassats som
huslig tidigare. Tafatt och en
titta-på-i-köket-typ är vad jag
är. Eller visst jag gillar att laga
mat, men jag är inte så bra,
så det enklaste är när jag får
instruktioner.
Tar jag egna initiativ så handlar
det ändå oftast om att slaviskt
följa recept.
Diska som sällskap fungerar
rätt bra för det mesta.

På bilden ser ni en glad tjej,
till höger om henne är pappan,
men jag vill inte utan att fråga
lägga ut bild på honom och ännu
längre till höger en syster.

Igår hade jag en riktigt dålig i-lands dag. Jag vaknade och konstaterade rätt
snabbt att mitt hår var fettigt, sedan kokade gröten över i mikron, har den
inte gjort på hur länge som helst?! Dörrarna var låsta in till föreläsningssalen
som tur var så kom jag i tid så vi var många som stod tillsammans och väntade
- läraren kom också lite sent.
Jag slog rekord i antalet gäspningar under en föreläsning och lyckades
inte alls koncentrera mig på normgivningsmakten och RF 8:2 istället
skenade tankarna iväg, som på hur det skulle vara om en hamster
sprang runt på killens (han som satt brevid mig) dator, om den,
hamstern alltså, skulle kunna måla på något sätt, (en mac), men
så kändes det inte så bra för det kunde ju bli repor kanske..äh,
Äh igen, iallafall. Dagen fortsatte rätt bra ändå. Jag har förresten slutat
med den dåliga vanan att borsta tänderna i duschen, förhoppningsvis
för en tid framåt. Istället har jag börjat med en ny dålig vana,
- gå på samma föreläsning två gånger. Så det blev normgivningsmakten
gånger 2. (Jag gick på grupp 3:s tid också) så nu kan jag det här
med normgivningsmakten iallafall. puh.. synd bara att man inte
lyckas koncentrera sig första gången, skulle spara lite tid.

Nu är det sovdags.
Godnatt godnatt!!


Kommentarer
Anonym

jag tycker dina tänder är fina. :)

2010-10-28, 00:00:47
annikasiri

tack al. det var en fin kommentar. och det är roligt att få kommentarer oavsett.

2010-10-28, 12:41:23

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: