bastu, mat, spel

jag tror på något sätt att jag skojar när jag sitter och lyssnar på Rihanna - Only Girl,
diggar, försöker intala mig att inlämningsuppgiften inte alls är så svår som den verkar
såhär vid första anblicken. Innebandy har fått mig att gilla denna sortens musik...shii..

Kunglig post!!
Heeeelt sjukt, tar kort imorgon och berättar!

Ikväll har jag haft en riktigt fin kväll, och av någon konstig anledning när jag plockade
tandborsten ur koppen i badrumsskåpet började jag sjunga..
"durututu durututu dududu.. You stand ready at the door..." vilket ger mig väldigt varma
minnen från en annan period i mitt liv, länk finns till höger, Tommys Syster, så mysigt.

Den goa kvällen: bastu, laga mat och spela spel, klockrent.
Föresten nu har jag börjat ana vad människor menar när de säger "jaha juristlinjen,
är det tufft?", börjar känna vibbarna...
men nu ska jag sova, imorgon kommer mormor, morfar, mamma och bror.
Syster kommer från malmö. Skoj.

Godnatt,hattfnatt.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: