sveriges

Nu ska jag alldeles strax iväg på födelsedagsmiddag, 50 kr buffé.
JAG ÄR HUNGRIG.

Jag vet inte riktigt hur det gick till men imorgon ska jag cykla till
ett grönt litet trähus för att övertyga en far om att jag passar som
barnvakt till hans barn 4 år och 2 år gamla. För två dagar sedan
tänkte jag att ett extrajobb kunde sitta fint och googlade
"extrajobb lund", och tja resten kan ni räkna ut...vi får la se.. hah

Idag har jag varit en sväng i Malmö med MarieHelen och Kerstin
(hennes klasskompis). Jag har verkligen köpt sveriges tråkigaste
vinterjacka från JC. Jag vet inte om jag ska behålla den, men skön
är den iallafall.

Har inte blivit så mycket bilder på senaste tiden,
har velat skona er från ansiktsbilder på mig,
kameran hänger inte med så flitigt utanför rummet.
Ska försöka ändra på det.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: