som jag hoppades

så behöver jag glasögon. men misstänksam som jag är undrar jag
om optikern sa det för att tjäna pengar. Dock gjorde jag en apseriös
synundersökning...och jag vill ju ha glasögon, det var ju därför jag
gjorde undersökningen..så jag är mest glad!!
Nu måste jag bara få hit min syster så hon kan välja bågar åt mig.

Jag känner på mig att det kommer bli rekord i lite plugg hittills den
här veckan (ja jag har koll på hur mycket jag pluggat de andra veckorna)
vilket är ologiskt eftersom tentan är på fredag men jag känner ett lugn.
Eller både och, men idag när jag läste i boken kändes det ungefär som
när man börjar rita med en whiteboardpenna på ett streck som var målat
på whiteboarden tidigare, det lixom bara försvinner och man målar men det
blir bara vitt, det kändes som att jag tömde mig på information när jag läste.
vet inte om jag kanske borde sluta läsa, för det känns lungt annars.. aja

Godnatt, en troligtvis blivande glasögonorm.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: