och nu då

jag erkänner, att komma dragandes med Foo Fighters kan verka
rätt sent, men bättre sent än aldrig. Dom är goa ju :)
Dagens blogg inläggslåt: Foo Fighters - Have it all

Dagens distraherande samtal när jag hamnat med mitt juridikplugg
på Malmö musikhögskola (träffade pappa som var där):
Kvinnan och mannen talade franska för att 1 minut senare inbjuda
en annan man i samtalet. Kvinnan sa med fransk brytning att "det
vore väl häftigt om man kunde göra ljudet av en lama som spottar".

Själv satt jag och räknade på modus ponens och modus tollens,
Premiss 1    P -> Q
Premiss 2    P
Slutsats      Q  Logiskt giltig deduktion, men är argumentet sunt?
Ja, det är nya världar som öppnas.

Nu ska jag till drömmarnas värld.
Hoppas jag slipper lejonet.
Du merå.
Godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: