Min nya dagdröm

Här om dagen gick jag till fel korridor - fel kök. Det var lite pinsamt och jag gav nog
ett väldigt konstigt intryck...svamlade lite, tog med mig Anna därifrån och gick en
trappa upp till min korridors kök.

Min nya dagdröm: Att lära känna en tant som håller till på kolonilotterna utanför mitt
fönster, vi ska bli vänner och odla tillsammans...

Min två-nätter-dröm: Att jag i Norrby (Oskarshamn) tvingas fly för ett lejon, som ena
stunden inte alls känns farligt, andra typ börjar rusa i tokfart efter mig, hjäääälp!

Just det. Blogginläggslåt, depplåten i bilen påväg hem till Lund efter förlusten,
the drugs don't work Idag spelade jag första seriematchen med IBK Finn, det
fetaste var nog (eftersom vi förlorade) uppladdningen i omklädningsrummet,
inspirerad av Remember the Titans, vilken känsla hahah...

nej, nu kom jag på det bästa, JAG FICK NUMMER 7!!! som jag har längtat, det var
ett par år sedan sist, men nu är numret mitt igen. och ligger här på golvet..fint.

Nu ska jag sova bort min förkylning tänkte jag.
Godnatt på er!

Kommentarer
Johanna

Hej du Annika! Är du här i Lund? Tänka sig att grannarna från Kummelvägen hamnade på samma ställe. Kul!:) Kram Johanna

2010-10-04, 15:15:47
annikasiri

Hej Johanna! Ja jag håller utkik efter dig endel, och har försökt hitta dig på den där ansiktsboken men du har inte sån va? kram!!

2010-10-04, 21:14:05
Johanna

Nej har inte det tyvärr. Jaa vi får hålla utkik efter varandra! :)

2010-10-07, 12:46:35

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: