how strong are we?

to strong!!
Uppladdningen innan matchen, frislagsvarianter som fungerar,
människor som sliter, och så vann vi matchen.lite lyckorus i kroppen.
Innebandysäsongen är igång..
Förra veckan sa dock min hjärna till mig att detta blir min sista
bandysäsong, varför? för att mitt sportpsyke är så sjuktdåligt.
(lär bli fler säsonger ändå, men mina känslor innan matcher
är katastofala, jag gillar träningar mycket mer)

Jag kan numera titulera mig som barnvakt, jag fick jobbet och
var där idag för mitt första uppdrag, det var roligt, barn är roliga!

Imorgon börjar den första tentaveckan för mig på juristprogrammet.
Ska bli riktigt spännande att skriva tenta på fredag. Räkna med
rapporter!!

Nu behöver jag sova.
Godnatt.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: