ajdå

om tio minuter är jag på fest. Lagfest.
Jag sitter här i en halvfestlig outfit, min garderob är inte
skapad för fester och bara ena skon på, ska precis bege
mig, men så ville jag bara skriva några rader...
Det känns som att jag och liket ska på fest, om ni sett SVT:s 
"i Anneli" så kanske ni förstår lite hur jag menar..
och därmed är ett av två tips på roliga serier nämnt.. här kommer
en fullständig lista:
Serie-tips-listan
1. Lite sällskap med Filip och Fredrik
2. I Annelie

Iallafall jag har lagat mat, städat mina förvaringskåp i köket men nu
måste jag bege mig, verkar jag pepp? haha detta är så illa, men jag
har dåliga erfarenheter av att kolla på när folk dricker... Ska verkligen
försöka peppa upp mig, jag blev övertalad att gå och nu måste jag ju
göra det bästa av siutuationen, så  lite friidrottsslag på kinder och lår,
en snabb tandborstning, andra skon på, sedan beger jag mig!

Hoppas både du och jag får en rolig lördagskväll!!
Kram kram kram kram.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: