söndagskväll, ganska trött

Jag har varit ganska trött hela helgen, matats med fakta och intryck.
volontärsjobbet är sjukt spännande. iallafall verkar det så, har ju inte
börjat än, men helgens kurs (lördag, söndag 9-16) har verkligen
väckt mitt intresse. Tänk att faktiskt kunna hjälpa någon.
Hade tänkt plugga åtminstone lite denna helg men har inte rört min
kurslitteratur ..tänkte skriva.. "överhuvudtaget" men det är inte sant,
för jag har lyft ur boken "komparativ statsrätt" ur ryggsäcken.
pluggat kanske jag nästan har också eftersom jag nyss såg
Beck: Advokaten.

det bästa med denna söndagskväll är ändå dessa två saker:
1. Jag hade sista kvällen som veckans sopa... SÅ GÖTT!!!
2. Jag lyckades städa rummet, dammsuga, våttorka, NÖJD!

känner mig inte riktigt redo för en ny vecka..
jag som borde ligga steget före eftersom jag ska iväg helgen
innan tentan, men just nu ligger jag 0,5 efter istället. schii..

Bäst att se till att jag får många timmars sömn nu iallafall.
Godnatt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: