rekord

b.i.l Vincent - Baby Hurricane, Lyssna när du läser!!
jag tror jag har slagit rekord dessa månader hittills som jag bott i Lund.
Rekord i vad? Att tänka tanken "åh jag vlll vara smartare" har nog aldrig
tänkt den tanken så mycket som jag gjort här... tänk om man var smartare.



Tror inte att jag visat några bilder från mitt rum sen
jag flyttade från Lunds nation, här är hörn nummer ett.

Ikväll har jag fått uppleva den goa sidan av att vara
barnvakt tror jag... krama en tvååring och en fyraåring
sedan var det dags för dom att gå och lägga sig...
- barnen sover, en bautastor burk med godis, varsågod. 
(jag kunde inte hålla mig, gjorde undantag ikväll) och så
lagboken fram...

Guten Nacht!


Kommentarer
Anonym

nacht med stort n, eftersom natten syns enligt tyskan. Nu blev du lite smartare :)

2010-11-24, 23:51:50
annik

så du kan tyska alltså, ska genast justeras!

2010-11-24, 23:52:45
Johanna

Ahha "Larran" är Laurentii, äntligen, nu vet jag var du bor Annika! :)

2010-11-28, 18:29:15
annikasiri

Ja men var bor du då Johanna? och varför har du inte fejsbock? :) kram!

2010-11-28, 19:09:45
Johanna

Bor på Bankis (Bankgatan). Å varför jag inte har den där ansiktsboken, hmm för att jag är som en trotsig treåring å vägrar! :)

2010-11-30, 14:14:24
annikasiri

Jaha okej, oj men att man inte sett dig mer är konstigt, där cyklar jag ju varje dag hehe..

kanske lite osmidigt att kommunicera via kommetarsfältet, men hur som helst hoppas det går bra för dig i plugget och att du mår bra. Kram Annika

2010-11-30, 23:32:04

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: