motorstopp, käftsmäll, 2 sek vacker stjärnhimmel

oj, det har gått 3 dagar sen senast blogginlägget.
jag som tycker det är så roligt att blogga. värst vad tiden går fort.

Hej hej hej igen!
rubriken sammanfattar min onsdag.
jag fick med mig Alfred för att storhandla, bara det att hans bil var lite 50/50.
I det här fallet var den 50, så precis innan vi kör ut i en korsning i centrala Lund
så dör bilen.
- Klara färdiga gå!
Själv fick jag uppeva känslan att att styra en bil igenom en korsning med 3 killar
som puttar på där bak. Resten löste sig overkligt snabbt. Affes bror kom som
blixten.
Käftsmällen fick jag av en stående tränare/målvakt, han är stark, inte meningen
såklart men jag är fortfarand öm i kinden och har ett rött fult märke att störa mig på.
Cykelturen hem bjöd på ett litet moment, råkade titta upp, och där var den..
- den vackra stjärnhimlen. Helt otroligt!

Och EN VIKTIG SAK som har hänt. Jag fick volontärsuppdraget på Röda Korset i Malmö.
Så nu ska jag skriva fint till myndighet. Mycket spännande tycker jag.

Blogginläggslåt Norah Jones - Chasing Pirates (igen)

Idag ska jag nog till Malmö på Humorgalans final (P3 grej) men först plugga.
Och så kommer ett avgörande besked för hur pepp jag kommer vara iallafall
en dag frammåt, TENTAsvaret ska komma idag. pirrigt.
Nu ska jag äta frukost. (har ju bara satt på datorn för att kolla om tentasvaret
kommit upp, hade det inte såhär dag haha 07.30)

Godmorgon hörrdu!
791 Ja visst!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: