min systers foto från malmö

promenad, ingen musik, mitt headset är sedan ett par veckor försvunnet.
fönster med olika innehåll. I ett av dom såg jag vad jag vill ha. minus ett
par saker. inga nyheter. bara drömmar i konkret framställning.

Innebandy har jag inte skrivit så mycket om på senaste tiden, kanske på
grund av att det inte går så bra för oss haha, kan skylla på att laget denna
säsongen gått upp en division, men idag vann vi iallafall, så gutt!



Jag gissar att följande två saker kommer vara underhållningen imorgon,
en dag som annars ska bestå av plugg!!!
1. innebandyträning
2. jag kommer säkert fly plugget en stund genom att stryka mina kläder.
På fullt allvar tror jag att jag kommer att tycka att det är roligt, vi får väl se.

Två låtar som dj:n spelade: Teenage dirbag och Release me.
Den kungliga festen i fredags var förresten rolig, trots ett sorgligt
konstaterande att jag under mina månader här i Lund har lärt mig
ett antal fyllevisor om att slå barn, supa sig full m.m.
Innan jag flyttade hit var jag något oskyldigare och kunde 0.
Det var hur som helst roligt att dansa, riktigt roligt.

Dags att ladda för en ny dag, eller huuur.
Godnatt på dig!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: