min dag, ett ord.

hah, gick runt nyss i rummet och diskuterade med pappa om vad
vi ska ställa klockan på imorogn. han har nu sträckt sig till 06.22.
Han hävdar att det finns massa saker man måste göra.. typ raka
sig, morgongympa, fixa te... jag själv försökte säga att vi skulle
ställa klockan på fem i sju, och att i vanliga fall så tar det bara
5-7 minuter innan jag är ute i köket och äter frukost..
men han kom  sent ikväll så, vi måste ju hinna prata lite imorgon
innan hans tåg går..

förresten dagens blogglåt, den jag började nynna på när jag stod
i kön i mataffären... Salem al Fakir - Austronaut

annars har jag inte gjort så mycket idag, eller jo egentligen kanske
men det kan sammanfattas med ett ord: pluggat!! typ 8 timmar,
och så tränat innebandy, gjort matlådor, chiliconcarne...
imorgon blir det nog 0 plugg för jag ska gå brevid, handikappomsorgen
i Lund ringde så ja... och sen ska jag till Malmö på ännu mer
utbildning inför volontärsjobbet på Röda Korset.

Godnatt på dig. 791, absolut!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: