kanske

Rätt stämning, låten längst ner på listan..Robyn - Indestructible
akustisk version.
Kanske är jag ute och går i kylan när du läser detta, för jag ska
ut och gå en sväng nu tänkte jag. Behöver verkligen frisk luft,
fast klockan är påväg att bli lite för mycket egentligen.

Har inte kunnat slita mig från skrivbordet, har renskrivit massa
röda korset-anteckningar. Fy sketan vad jag längtar tills min
tenta är skriven. Hela min värld är den där tentan känns det som.


Disco Queen i fredags.
Den här fredagen tror jag kommer bli minst lika bra.
Ska nämligen gå på Harry Potter, yee.

Svenskar är snygga när dom dansar förresten. Vet inte hur dom
gör, unga, gamla, smala, runda, takt, otakt, uppåt, neråt, bakåt,
snyggt är det iallafall!

Dåså, promenad. Hoppas du har det bra.
Kram Annika


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: