imorgon, en ny månad

det jag tänker allra mest på är att julkalendern börjar.
mycket spännande.



Utan att räkna exakt så har jag nog cyklat 1,5 mil idag.
Det började med en morgontur i vackert landskap...
cyklade ut till Daniella, pluggdags.

Jag gillar vintern, ju mer folk klagar desto mer ser jag
mysigheten med snön och känner att det inte alls är så
farligt. Hur som helst finns det en sak jag måste fixa..
varje gång jag går ut känns det efter 10 minuter som
att mina fingrar ska explodera, läskig känsla som beror
på att allt jag äger som är värmande är ett par fingervantar...
...måste bara ta mig tid. kanske en mössa också!

Dags att borsta tänderna, lägga sig och läsa lite,
sooova sen julkalanderna jippi!!
Godnatt hörru!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: