en sopa

Min tur! Det låter åtminstone bättre än
på Lunds nation där man är veckans
moppbiatch och kitchenbitch. Fast
frommast är väl Micklagård med sitt
"veckans klippa"

Det är tråkigare än jag tänkte att vara
sopa. Men om en vecka är det
över och då ska jag njuta!

Jag klarade första tentan och lyckades
pricka in exakta poänggränsen för
bästa betyget, sen är det inte säkert
att man får det på hela kursen, det
är en tenta till och lite uppsatser som
ska räknas in. Och nu till en eventuellt
stick-i-ögonen-kommentar, men ärlighet
är bra. Jag har inte svävat på moln sen

resultatet. Kan inte riktigt svara på varför. Jag borde vara glad. Vet inte vad det är för fel.
Men de höga målen kanske kommer ta mig någonvart tillslut, hoppas det.

Såhär ser jag ut ibland. De hade gärna kunnat
få vara ännu lite mindre och rundare typ Tommy
Körberg, men det är roligt att ha glasögon.
- Se bara så glad jag är på bilden!

Här om dagen fick jag två brev på posten. Ett
från Bea, galet snyggt vykort från Oknö Camping
och så ett underbart vyrkort från mormor och
morfar där de tackade för senast. Så fint.
Blogginläggslåt (i slutet?! aja)

Håkan Hällström - Saknade te havs
Finns så mycket mer att skriva. Glöm inte att
titta på natten och stjärnorna. Himlen och luften.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: