egna val

oj, det snurrar fort nu. plötsligt finns det tusen saker att göra.
och tempot i andningen är något höjd. det tar lite längre tid att
komma till ro när jag ska sova. Det är inte många timmar på
varje men det har råkat bli så att jag har tre extrajobb och
så pluggar jag 100 %, rent faktiskt borde jag plugga 110 % för
att kunna ha roligt om två veckor då jag ska se Galenskaparna
i Göteborg.. (tenta ett par dagar efter).

Jag tänker att tempohöjningen får vara okej för en tid frammåt.
Sen får jag la se. Lite friidrottsklapp på kind och lår.

Imorgon blir det plugg och sen Kunglig fest på Larran.. vet
fortfarande inte hur jag ska vara klädd, men tänkte undersöka
saken lite snabbt nu, sen ska jag soooova.

Godnatt, andas in andas ut.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: