åhnej

jag som bara skulle ut till köket och plocka ut köttfärs ur frysen,
sedan skulle jag gå raka vägen till rummet igen och plugga.
men så råkade det vara dags för några att se på film och så råkade
det vara en film jag länge velat se, och så uppfyllde det mitt kriterium,
måste ha något med juridik att göra... - Absolut "Catch me if you can"
den handlar ju om en kille som låtsas vara advokat.. (och sen en hel del
annat, läkare, pilot...)
...och nu är klockan läggdags. gahh..

Imorgon börjar tentaveckan kan man nästan säga, själva tentan är på
tisdag nästa vecka. Räkna med rapporter.

och just det förresten, idag är det första advent.
om någon glömt: Julen firas på grund av Jesus födelse.
kan hända att jag tar upp ämnet någon mer gång under
den närmsta tiden.

Godnatt.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: