72

jag har ju glömt berätta att jag lyckats tömma hela min sms-inkorg.
som expert på att leva i det förflutna (och i framtiden) är jag rätt nöjd
med att äntligen ha lyckats få bort de där gamla smsen från en annan
tid. Så långt bort.

och så för fortsatt läsning b.i.l. Feist - Gatekeeper.

Idag har jag haft en klassisk onsdag kan man säga plugg och innebandy.
Fast jag prövade ett nytt bibliotek, kryllar av sådana här, och så pluggade
jag och Marie-Helene tillsammans, eller hon ska ju bli logoped, men vi satt
tillsammans.

Ikväll har jag planterat en gran, men
jag är rädd att jag skadar den genom
min vilja att ha en gran i fönstret.
Känns inte som att oddsen är så höga
att den ska klara sig, vad tror du?

Jag längtar till julen trots att den inte
kommer likna något annat jag varit
med om.
Det kanske händer andra, men inte mig.
jo.

Nu ska jag kolla lite grotesco svtplay tror
jag och sen försöka sova lite tidigare än
igår. Godnatt sen! Kram!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: